[pso] tema5 teste linux

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Mon Jun 8 22:14:59 EEST 2009

2009/6/8 Octavian Voicu <octavian.voicu at gmail.com>

> Din ce mi-am dat seama eu, trimitand tema cu diferite variatii, problema e
> ca acel sleep(1) nu doarme o secunda (banuiesc ca apare un semnal sau ceva
> si este intrerupt).

Acum sunt sigur de asta :)

Am gasit un fix foarte simplu: la sfarsitul ioctl-ului FW_LIST, daca
valoarea de return este pozitiva (deci daca s-au copiat regulile in bufferul
de iesire), se apeleaza un sleep:

if (ret > 0) msleep(200);

Ar trebui sa fie mai mare decat timeoutul pentru reguli. Cum sleep-ul se
intampla dupa ce se copiaza regulile, nu influenteaza cu nimic rezultatul.
Astfel, chiar daca acel sleep(1) din test nu asteapta destul, sleep-ul de
aici se va asigura ca urmatorul FW_LIST nu poate veni mai repede de 200ms
(cat timp vor expira regulile cu pricina).

In concluzie, problema este tot in tester, asta e doar un workaround :)

--
Octavian Voicu