[pso] [PSO][Tema5]windows

Mihai Bucicoiu mihai.bucicoiu at gmail.com
Mon Jun 8 11:49:04 EEST 2009

Salutare,

   Nush de ce dar tema mea 5 pica aproape toate testele de "no rule " pe
site si are un timeout foarte mic ... *timeout=20*

   Problema este ca pe o masina locala totul merge okey ... si nu prea vad
prin ce metoda de debugging m-as putea prinde care este problema. Din imi
dau eu seama se intampla ceva ciudat la copierea din kernel space in
userspace. Pentru aceasta copiere folosesc ceva de genul ... :

    int size,real_size;
    buffer = irp->AssociatedIrp.SystemBuffer;

    real_size = get_number(&my_list);           // numar local
elementele din lista; mentionez ca am incerc si cu un lock la aceasta
numerotare
    memcpy(buffer, &real_size, sizeof (int));

   Vreo sugestie ?

Mihai