[pso] tema5 teste linux

Adriana Draghici adriana008 at gmail.com
Sun Jun 7 01:29:47 EEST 2009

Salut,

Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru, acele 3 teste nu merg, desi pe calc
meu merg, am urmarit comportamentul programului si se intra in handlerul de
timer si se scot regulile expirate.

Acum am o dilema:
Sa las programul facut corect, sau sa il fac incorect si sa imi mearga
testele de pe site? Incorect insemna comentarea liniei in care copiez
regulile din kernel space in userspace.

Aveti vreo sugestie ?

Adriana