[pso] [tema4]buguri

Sandu Popa Marius sandupopamarius at gmail.com
Thu Jun 4 11:29:47 EEST 2009

Salut.
Mai am inca 2 buguri la tema 4 pe care nu reusesc sa le rezolv orice as
face:

1. Desi la umount am rezolvat cu scrierea superblock-ului pe disk (mersi
Octav) a mai aparut o problema: write_inode fie nu se apeleaza deloc, fie se
apeleaza foarte foarte tarziu. Consecintele sunt ca inode-urile de pe disk
nu sunt actualizate niciodata! (in iget campurile sunt 0).
Din discutiile de la prezentarea temei eu am inteles ca daca marchez un
inode dirty el va fi scris pe disk cu write_inode. Mai mentionez ca inserez
inode-ul in hash inainte de a-l face dirty.

2. A doua problema este ca delete_inode si destroy_inode se apeleaza de prea
multe ori: la rmdir chiar daca intorc eroare el imi apeleaza inainte
delete_inode si destroy_inode.

Daca aveti vreo idee, please share.

Marius