[pso] setrlimit pe alt pid

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Thu Jul 16 16:52:10 EEST 2009

Salut,

Cum se poate seta rlimit (mai exact core dump size) pentru un alt proces?

Problema e ca vreau sa obtin un coredump pentru un proces care e lansat de
kdeinit si e greu de spus exact care e procesul, stiu doar ca se crashuieste
si nu genereaza un bug report / core dump (doar un entry in syslog).

Am incercat un ulimit -c unlimited intr-un fisier din init.d, dar vad ca
kdeinit, cel care lanseaza procesele, are tot 0 la ulimit core size.

Singurul syscall care permite setarea rlimit e setrlimit din cate stiu eu,
dar se poate doar pt pidul curent.

Multumesc,

Octavian