[pso] Reguli

Andrei Voinescu voinescu.andrei at gmail.com
Wed Feb 25 00:19:33 EET 2009

"Mie mi se pare excelent: cine face o tema pe ambele platforme o va face
pentru ca il intereseaza cu adevarat, nu doar ca sa vaneze niste puncte."

Asa poti sa tratezi orice activitate din facultate. That's not the point.
Ideea este ca exista "pe vremuri" (a se citi anul trecut) un regulament de
so (probabil si pso), care lasa loc de niste alegeri: pentru cine nu vroia
sa dea examen, exista laborator + teme. Pentru cine nu vroia sa-si bata
capul cu laboratorul, existau teme + curs and so on.

Si acum ca ai pornit subiectul "ce ne intereseaza cu adevarat", pot sa zic
ca pe mine ma deranjeaza sistemul de reguli tip RL care iti ingradeste orice
miscare. Daca incurajati interesul pentru materie, asa cum pare sa fie din
mail-ul tau, atunci acest regulament ar fi altfel.
Noi trebuie sa fim interesati, in schimb voi "vanati puncte" (cu minus,
pentru studenti); mai aveti un pic si o sa aveti nevoie de un scriptulet sa
calculeze nota pentru fiecare student, ca de mana probabil nu o sa renteze.

Si btw, pipermail mi-a pus gand rau.

Andrei