[pso] [tema 3 linux] neclaritati struct bio_vec

belea adriana belea_adriana at yahoo.com
Thu Apr 23 00:18:42 EEST 2009

Am citit teoria si am testat niste exemple si nu inteleg
cum ar trebui sa folosesc structura bio_vec.

exemplu:

- scriu 512B in al 1aed9-lea sector
- cand interceptez structura bio in kernel, bio->bi_sector este
1aed8(primul sector al paginii)
- in urma printarilor gasesc intradevar in al doilea sector al paginii
datele pe care le-am scris (la laed8 + 1)
- problema e ca bio_offset(bio) intoarce 0 iar
  bio_cur_sectors(bio) intoarce 8

eu cum aflu unde gasesc datele in interiorul paginii?

nu ar fi trebuit ca
bio_offset(bio) sa intoarca  1  si bio_cur_sectors(bio)   1?