[pso] IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Gabriel Bercea gamitech at gmail.com
Sun Apr 19 22:41:29 EEST 2009

>3. Pot sa accesez memorie paginata din DPC?

NU. DPC = IRQL DISPATCH_LEVEL

>2. Deci, recomandarea ar fi sa declansez un DpcForIsr din Intrerupere
>si sa ma uit acolo la IRPuri?

In ISR nu este recomandat sa faci atata overhead. De aia exista DPC.

>1. Ca sa vad daca IRP-ul este un read sau un write. In ISR scot date
>din IRP-urile de write, si completez IRP-urile de read. Stiu, este
>destul de heavy pentru un ISR.

Check DIRQL operations.

Hints:

Data viitoare cand iei BSOD arata si tu output de la !analyze -v , chiar nu
ajuta cu mare lucru ce ai spus mai sus.
Cum de esti sigur ca acolo crapa driverul ?
Try:

!isr
!locks
!apc