[pso] Tema3 - Problema rmmod

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Thu Apr 16 00:20:24 EEST 2009

Conform laboratorului<http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Laboratoare&file=08.%20Device%20drivere%20de%20tip%20bloc.%20Subsistemul%20de%20IO#.C3.8Enregistrarea_unui_disc>
ar
trebui sa faci un del_gen_disk( ) in module_exit_function.
Daca ai pus asta, probabil ai uitat sa eliberezi altceva (pe principiul
totul trebuie eliberat in ordinea inversa fata de cum le-ai creat) si
kernelul stie ca inca mai sunt obiecte care depind de modulul tau si nu te
lasa sa-l descarci.

On Thu, Apr 16, 2009 at 12:06 AM, Orasanu Eduard <edi_o2001 at yahoo.com>wrote:

> Desi inca n-am implementat "open" si "release", dupa ce fac insmod la
> modulul meu am reference count = 1 si imi da eroare la rmmod:"Module sraid
> is in use".
>
> Am observat ca se intampla lucrul asta cand apelez add_disk(..).
> Nu merge nici rmmod -f din pacate.

Octavian Voicu