[pso] Note curs 6

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Apr 12 15:30:09 EEST 2009

Salut!

A fost publicate notele pentru cursul 6[1]. Pentru contestatii,
observatii, neclaritati in corectare dati un e-mail la
so2-curs at cs.pub.ro

Ca feedback, notele sunt destul de mici. Nu stiu daca notiunile
prezentate au fost mai dificile sau a existat o nota de relaxare in
saptamana cu pricina. La prevenirea starvation-ului pe Windows (a doua
intrebare), au fost multe raspunsuri legate de APC-uri. Nu stiu daca a
fost vorba de confuzie sau de un copy-paste din slide-ul asociat.

Nu ezitati sa discutati cu Tavi la curs despre notiunile la care aveti
lacune. Lista de discutii poate fi, de asemenea, folosita in acest sens.

Razvan

[1] http://spreadsheets.google.com/pub?key=pkLSOtHeDqHtxF_j0ZMfORg