[pso] De ce exista notiunea de pseudo-HANDLE?

Andrei Ismail iandrei85 at yahoo.com
Sun Apr 12 00:00:27 EEST 2009

Salut,

Pe Windows, anumite functii, cum ar fi GetCurrentProcess(), intorc un pseudo-HANDLE. Intrebarea mea este, de ce exista aceasta notiune?

Banuiala mea este ca pseudo-HANDLES au acelasi scop cu VDSO-urile pe Linux: optimizarea apelurilor de sistem "light", pentru a evita un drum pana in kernel si inapoi. Probabil ca s-a preferat introducerea unui if() in plus in celelalte apeluri de sistem (if h == PSEUDO_HANDLE_FOR_CURRENT_PROCESS), daca per total se obtine o viteza mai buna. Am dreptate?

Andrei