[pso] Tema 2 Linux - probleme handler intrupere

ovidiu popa ov.popa at gmail.com
Sat Apr 4 02:12:01 EEST 2009

Salut,

Am urmatoarea nelamurire legata de comportarea temei. Mai precis intrebarea
e legata de urmatoarele linii din teste

test(do_write(com1, wb, BUFFER_SIZE) == 0, "write %s", com1_path);
test(do_read(com2, rb, BUFFER_SIZE) == 0, "read %s", com2_path);

Din cate am inteles cautand pe lista de disctutii, in write copiez din user
space intr-un write buffer local. Write Bufferul este scris pe serial cu
outb in handlerul de intrerupere.
In read copiez in user space dintr-un read buffer local. Read bufferul este
umplut cu date primite pe seriala(inb) in handlerul de intrerupere .

Nelamurirea mea este cum se leaga exact functiile de read write de
intrerupere? Mie imi intra o singura data in intrerupere la initializarea
modului.
Imi ramane blocat in read.

Cum ar trebui sa intre in intrerupere pentru ca in write doar se scrie in
bufferu intern. Mie imi scapa.