[pso] [Tema1-win]Probleme Upload

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Fri Apr 3 20:46:28 EEST 2009

Cand imi compileaza mie apar cateva randuri in plus acolo, care nu se vad la
tine:
BUILD: Compiling and Linking c:\cygwin\home\administrator directory

*_NT_TARGET_VERSION SET TO WS03*
*Compiling - sci.c*
*Linking Executable - objchk_wnet_x86\i386\sci.sys*
BUILD: Finish time: Wed Apr 01 23:36:27 2009
BUILD: Done

Ai putea sa extragi arhiva ta in C:\cygwin\home\Administrator, sa deschizi
un command prompt normal (nu cel cu env-ul setat) in directorul ala si sa
incerci exact comanda de compilare pe care o executa checkerul:

"C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.1\Bin\SetEnv.Cmd"   &&
nmake /nologo kbuild

2009/4/3 Cristina Scheau <scheau.cristina at gmail.com>

> Fisierul sources este  exact asa cum l-ai descris. Oricum daca ar fi fost o
> gresala .. cum de mi-ar trece pe masina mea toate testele. Compilez cu nmake
> si creeaza toate fisierele corespunzator.
>
> Multumesc,
> Cristina
>

> 2009/4/3 Octavian Voicu <octavian.voicu at gmail.com>
>
> Problema e ca nu compileaza driverul tau.

>>> ingrijorasem). Ps: Pentru linux vad ca si eu am aceeasi problema ca si

Octavian Voicu