[pso] Assertion Failed?

Bercea Gabriel gamitech at gmail.com
Wed Apr 1 21:09:54 EEST 2009

>Esti sigur ca in DriverLoad ai initializat variabila care tine referinta la
obiectul driver? Ca eu uitasem sa fac asta, si aveam probelem cu assertul.

La ce te referi cu asta ?

Te referi la un apel de ObReferenceObjectByPointer sau ObReferenceObject pe
DRIVER_OBJECT ?

Daca da, nu cred ca are relevanta aici.

Referinte la driverobject atunci cand vor fi corupte la unload, poate chiar
mai rpd iei BSOD, sau functia de unload poate fi chemata prematur.

Cu respect,

Bercea Gabriel 342 C2

Mobile contact:  (+40)0740049634

eMail: gamitech at gmail.com

Esti sigur ca in DriverLoad ai initializat variabila care tine referinta la
obiectul driver? Ca eu uitasem sa fac asta, si aveam probelem cu assertul.

2009/4/2 Sandu Popa Marius <sandupopamarius at gmail.com>

Am urmatoare problema:

- primesc eroare la testul interceptor pentru apelul NtReadFile

assert(log=OpenEventLog(NULL, "System")); - linia 81 test.c

Are cineva idee de unde ar putea fi.

Marius