[pso] [tema1][win] NTClose

Gabriel Bercea gamitech at gmail.com
Wed Apr 1 17:47:57 EEST 2009

Alexandra in mod normal comportamentul ar trebui sa nu fie schimbat
indiferent d apelul d sistem p care il hookezi.
NtClose k si implementare foloseste object managerul pentru a scoate
din headerul unui obiect o referinta.. Poti lua bsod in urmatoarele
cazuri:
handleul pasat este un handle invalid contextului procesului in care
se apeleaza, daka at kand s face apelul, contextul kernel in care se
ruleaza este altul dekat system, previous mode kernel mode si handleul
nu are atributul obj_kernel_handle aktivat e o pbema, handleurile
kernel mode fiind diferite d cele user.
trebuie sa fi atenta k apc sa fie enabled, daka handleul este file
handle, pt  operatia poate fi asincrona,  si nu se va putea genera un
kernel apc la threadul tau, so atentie la ce directiva d sincronizare
folosesti, desi pt tema asta nu rostu folosirii vreuneia.
nu ar fi rau sa dai dump la un !analyze -v la memory dumpul creat in urma bsod
Good luck

În data de 01.04.2009, alexandra gherghina <alexa.gherghina at gmail.com> a scris:

--
Trimis de pe dispozitivul meu mobil