[pso] Code reviewer anyone

Bercea Gabriel gamitech at gmail.com
Fri Sep 12 14:58:24 EEST 2008

Hello SO and especially PSO people.

Nu stiu cat de populara este conceptual de “code review” sau daca se
practica sau nu, dar am zis what the heck.

Cine se baga la un cod review pentr un FileSystemFilter driver ? Nu e
complet dar daca se face mai mare déjà o sa fie prea mult de reviewed.
Ultima oara cand am numarat avea aproape 20.000 linii so e ceva, asa ca ar
fi fain daca ar vrea sa ii faca review cineva cu expertisa in domeniu.

Va multumesc anticipat. Cine e interesat in review, si cod dati un semn.