[pso] [Tema 1] Depunctare

Tica me210503 at gmail.com
Mon Sep 1 16:09:33 EEST 2008

-1.0: Nu s-au folosit liste din api-ul kernel.

As dori sa atrag si eu atentia asupra acestei aparente erori (inconsistente,
omisiuni). Am fost si eu depunctat pentru acelasi motiv (anume ca am folosit
lista insa nu pe cea din kernel). Enuntul nu spune nimic despre acest
aspect, si desi problema nu este nicidecum depunctarea, cred ca scopul
acesteia este unul pur pedagogic. As dori sa-l aflu, inainte sa fac mica
schimbare in cod.

Multumesc,
Constantin