[pso] Recorectare teme

dan bizdadea dan.bizdadea at gmail.com
Mon Sep 1 12:53:48 EEST 2008

Cand am uploadat tema prima data am trimis o arhiva .tar.gz si nu putea
sa dezarhiveze. Cred ca asta e problema si acuma.
A doua oara am trimis cu un Kbuild gresit, specificand alt nume pentru
modul, motiv pentru care la Note nu se compileaza.

Recorectarea temelor presupune si rezolvarea de bug-uri de genul asta,
sau doar trimiterea temelor inca o data asa cum au fost trimise de noi?