[pso] retrimitere bio

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Mon May 19 22:13:28 EEST 2008

On Mon, 2008-05-19 at 20:34 +0300, Alexandru Mosoi wrote:
> exista vreo metoda mai sexy de retrimis un bio? momentan eu clonez
> bio-ul inainte sa-l trimit si apoi retrimit clona. am incercat sa fac
> bio->bi_size = 0, dar mi-a omorat mizerabil kernelul.

Te referi prin retrimiterea aceluiasi bio? Fara a aloca spatiu nou?
Hmm ... nu stiu sa-ti spun. Totul tine de refolosirea paginilor de
memorie fizica peste care s-a mapat bio-ul. Daca acestea sunt marcata ca
"non-refolosibile" in vreun punct de cod atunci bio-ul nu va putea fi
retrimis.

Cred ca este posibil sa refolosesti paginile asociate bio-ului pentru
dispozitivul logic. Daca faci maparea unui nou bio peste acele pagini
cred ca va merge (tinand cont de faptul ca acele pagini nu sunt de fapt
folosite decat ca intermediare de dispozitivul logic).

believed to be clean.