[pso] [tema 3 linux] functia din bi_end_io nu se apeleaza

Dorin Barcan dbarcan at gmail.com
Wed May 14 23:24:25 EEST 2008

Salut,
  am o problema la tema 3 cu functia bi_end_io. Momentan am implementat
functiile: make_request, bi_complete, s_open, s_release. In functia
make_request primesc un bio la prima scriere din userspace, creez doua bio
noi (am incercat bio_clone si allocate_bio....), fac
  ->bi_sector = bio->bi_sector
  ->bi_bdev = sdb1
  ->bi_end_io = bi_complete
  ->bi_private = &event_sdb1

dupa submit_bio() astept in wait_for_completion(&event_sdb1) dar nu se mai
intampla nimic. Rulare ajunge pana la wait_for_completion dupa care se
blocheaza. Functia bi_complete nu este apelata. Am verificat valorile
returnate de open_bdev_excl si sunt bune. Am verificat valorile din bio ul
initial si cel clonat si par ok. Din cate am inteles dupa bio_submit() de
bio se ocupa driverul de ide, deci nu mai trebuie implementata nici o
functie, iar implementarea actuala ar trebui sa fie functionala(chiar daca
nu respecta cerintele temei). Care ar putea fi cauza neapelarii functiei
bi_complete?

Dorin Barcan