[pso] [offtopic] We own the night

Cristian Gratie cgratie at yahoo.com
Mon May 12 13:15:00 EEST 2008

Eu in general stau treaz cat pot, dupa care cand nu mai pot sta dorm pana ma pot trezi :D. Plus ca daca dorm ziua ma pot satura cu mai putine ore de somn decat daca dorm noaptea. Uite azi de exemplu am dormit 5 ore si ma simt mult mai fresh decat daca le-as fi dormit, sa zicem, de la 1 la 6. De fapt mi-ar fi fost aproape imposibil sa ma trezesc la 6.
Cristi Gratie