[pso] [offtopic] We own the night

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Mon May 12 10:53:58 EEST 2008

Salut!

Deschid un thread _total_ offtopic pentru a afla si eu cum reusesc unele
persoane sa lucreze in timpul noptii :-). Vad o multime de mesaje pe
lista de SO/PSO care sunt trimise la ora 3AM, 4AM.

Lucian (Grijincu) cred ca doarme ziua si lucreaza noaptea. Irina
(Tirdea) face tot timpul modificari pe laboratoare la orele
3AM/4AM :-)). How do you people do this? Personal, la ora 1PM eu sunt
zombie. Abia ma tarasc pana la pat.

Azi noapte, Cristian Gratie a dat mesaj la ora 3:40AM. Au exista posturi
similare de la Mihai Borobocea, Victor Buciuc, Alex Drenea.

Se transforma omenirea intr-o specie vampirica sau sunt eu prea
ramolit? :-P:-P:-P

believed to be clean.