[pso] Despre orele de proiect - din feedback

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Mon May 5 13:46:10 EEST 2008

Salut!

Din feedback-ul pe care l-am obtinut pentru orele de proiect a reiesit
ca o buna parte din studenti se asteapta ca aceste ore sa fie ore de
predare.

Imi cer scuze pentru aceasta impresie. Este vina mea ca primele ore de
proiect le-am gandit ca remider/precizari suplimentare despre
programarea in C & stuff, dar pe atunci nu aparusera inca teme (si
probleme la teme).

Orele de proiect ar trebui sa se numeasca (si de la anul le vom preciza
pe site in acest fel) ore de consultatie de teme. Pre-requisites pentru
participarea la orele de proiect sunt citirea enuntului temei,
nelamuriri, probleme la teme, etc. In ultimele cateva saptamani,
desfasurarea orelor de proiect a insemnat cel mai mult parcurgerea
codului unor teme cu probleme si identificarea acelor probleme.

Daca exista nelamuriri in cadrul enuntului sau probleme generice pot
exista discutii cu un nivel conceptual mai intens.

Dar, a nu se uita, orele de proiect nu sunt ore de predat, nu au rostul
de inlocuire sau completare a cursului sau laboratorului. Sunt ore de
consultatii/lamuriri referitoare la temele de casa.

Multumesc lui Cristian Gratie pentru ca mi-a transmis acest aspect (de
care incepusem si eu sa devin constient). Greseala mea a fost ca am dat
impresia ca la aceste ore se preda, ceea ce nu este cazul. Pot exista
sesiuni de explicatii pe tabla, dar nu acesta este rostul acestor ore.

believed to be clean.