[pso] [tema3 linux]Eroare in submit_bio

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Fri May 2 11:11:56 EEST 2008

On Thu, 2008-05-01 at 07:50 -0700, Florin Antonescu wrote:
> Cum trebuie procedat dupa ce am citit sectoarele de pe disc si am
> calculat crc-ul? Am incercat sa retrimit bio-urile respective insa imi
> da urmatoarea eroare. Mentionez ca primesc aceasta eroare chiar daca
> clonez bio-urile si le modific parametrii. Intrebarea mea este cum
> scriu noile crc-uri?

* aloci spatiu pntru noile bio (iti trebuie 2 pentru cele doua
dispozitive) - alloc_bio
* adaugi pagina - bio_add_page
* citesti sector ce contine bio de pe disc (submit_bio de tip citire)
* completezi corespunzator valoarea CRC-ului in pagina - kmap_atomic
* submiti bio-ul de tip scriere

believed to be clean.