[pso] [Tema 1] Eroare test interceptor

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Sun Mar 30 18:09:17 EEST 2008

On Sun, Mar 30, 2008 at 12:03 PM, Mircea Gherzan
<mgherzan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Am dat si eu de problema asta. A trecut ceva timp de atunci, dar din
>  cate imi aduc aminte parca faceam prost interceptarea si nu apelam bine
>  syscall-ul original.
>
>  Laura Ionita wrote:
>  > Salutare,
>  >
>  > Am o problema cu testul interceptor. Primesc urmatoarele mesaje si
>  > testul imi pica:
>  >
>  > sh: error while loading shared libraries: /lib/tls/i686/sse2/cmov/libncurses.so.5: cannot read file data: Error 9
>  >
> [...]

Hello!

Chiar ieri am patit si eu asta, si problema era ca nu defineam toate
functiile care reprezentau apeluri de sistem cu "asmlinkage". Asta era
valabil inclusiv pentru tipurile de tip functie (orice poate fi
invocat de codul tau si care duce intr-un apel de sistem).

Stefan Bucur