[pso] [Tema 1] Eroare test interceptor

Laura Ionita laura.ionita at gmail.com
Sun Mar 30 01:48:05 EET 2008

Salutare,

Am o problema cu testul interceptor. Primesc urmatoarele mesaje si testul
imi pica:

sh: error while loading shared libraries:
/lib/tls/i686/sse2/cmov/libncurses.so.5: cannot read file data: Error
9
bash: error while loading shared libraries:
[...]
sbbsh: error while loading shared libraries: libncurses.so.5: cannot
close file descriptor
bash: error while loading shared libraries: libncurses.so.5: cannot
close file descriptor
bash: error while loading shared libraries: libncurses.so.5: cannot
close file descriptor

In functia Interceptor (cea din curs) fac apelul de sistem (original), si in
cazul in care imi trebuie si monitorizare, apelez o functie monitor(int
syscall, struct pt_regs regs). In aceasta functie se pare ca intra de foarte
multe ori pe test.

syscall 5: return 3
[--interceptor--]
syscall 5: return -6[--interceptor--]
syscall 5: return 3[--interceptor--]

In functia monitor face cautari dupa pid-uri in lista: primul este cel
cautat si valoarea intoarsa este 0, dar mai intra de cateva ori in
monitor cu pid-uri diferite care nu se mai regasesc in lista.

Orice idee legata de aceasta problema e binevenita!

Multumesc anticipat,
Laura