[pso] [Tema1]Testare Windows

Laura Cristina laura.cristina04 at gmail.com
Sat Mar 29 09:07:13 EET 2008

Testul se compileaza asa:
c:\Program Files\Microsoft Visual Studio 8\Common7\Tools\vsvars32.bat
C:\Program Files\Microsoft Platform SDK for Windows Server 2003
R2\SetEnv.Cmd
cl _test/test.c /link advapi32.lib > error
Apoi muti test.exe in folderul cu tema ta si rulezi prin ssh fara parola. dc
rulezi din masina virtuala o sa se blocheze sau sa dea blue screen.

Ruse Laura 344C3