[pso] Tema1

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Fri Mar 28 11:32:22 EET 2008

In general, daca e vorba de un caz limita unde nu e specificat explicit in
enunt si trece testele, atunci oricum e bine.

In cazul asta, cred ca s-a raspuns de cateva ori in anii trecuti la
intrebarea asta: pt fiecare apel de sistem ai putea folosi un flag global de
exemplu care sa fie setat cand se doreste monitorizarea tuturor proceselor,
iar la interceptare verifici acest flag inainte sa cauti in lista dupa un
pid anume.

Cosmin.