[pso] comportare ciudata

Sarmasag Radu-Victor s_raduvictor at yahoo.com
Sun Mar 23 13:08:40 EET 2008

De fiecare data cand sunt in debian si misc mouse-ul imi apar urmatoarele mesaje pe ecran :
psmouse.c: Wheel Mouse at isa0060/serio1/input0 lost synchronization, throwing 1 bytes away.
psmouse.c: resync failed, issuing reconnect request

Dar cea mai mare problema este din timp in timp ( si in ultima vreme pare sa se intample din ce in ce mai des ) apar mesaje de la dma si la un moment dat incep sa fie prea multe ca sa se mai poata folosi sistemul :

dma_timer_expiry: dma status == 0x21

Am incercat sa dezarhivez din nou debianul dar imi apare aceeasi problema.