[pso] Tema 1 Windows: adaugare element in lista

Florin Antonescu florinantonescu at yahoo.com
Fri Mar 21 13:19:02 EET 2008

Salut. As vrea sa stiu daca a intampinat cineva probleme la adaugarea unui element intr-o lista definita cu SINGLE_LIST_ENTRY. Am observat ca driverul meu se blocheaza in momentul in care se fac adaugari in lista de apeluri interceptate. Astfel, daca indepartez linia PushEntryList(&monitor, &node->list); driverul va functiona corect (mai putin testele care verifica monitorizarea de doua ori a aceluiasi apel si pid).
Adaugarea o fac dupa modelul din laboratorul 3: liste Windows

Are cineva vreo idee?