[pso] [tema1][win]Parametrii apelurilor de sistem

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Mon Mar 17 20:01:30 EET 2008

On Mon, 2008-03-17 at 10:33 -0700, Andy wrote:
> Salut,
>
> Indr-adevar nu returnam eroarea :D.

Bine ca s-a rezolvat :-)

>  Scz daca am aruncat codul asa dar, se regaseste in totalitate in
> curs. O sa fiu mai atent next time.

OK. Daca se gaseste in curs atunci nu e bai. Imi cer scuze eu de
observatie.

Pe noi nu ne deranjeaza sa publicati bucati mici de cod pentru
exemplificare. La bucati mari, insa, e posibil ca bucata aceea de cod sa
devina sursa de "inspiratie" pentru alte persoane, lucru care poate avea
uneori efecte negative.

Nu suntem anti-colaborare. Doar anti-copiere :-)

believed to be clean.