[pso] Tema 1 Windows: Logare apeluri

Mihai Borobocea mihaiborobocea at gmail.com
Mon Mar 17 13:01:24 EET 2008

Cauta in arhiva - e explicat cum sa aloci un nou log si cum sa-l completezi.
In plus, eu am facut un memset() la 0 pe zona alocata inainte sa o
completez cu date.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca rulezi testul prin SSH autentificat
pe baza de chei (e explicat la FAQ pe site) altfel se blocheaza
testarea la primul "interceptor".