[pso] [T1] Un pic mai mult despre interceptarea apelurilor de sistem

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Tue Mar 11 00:29:02 EET 2008

Salutare!

Cautand pe net detalii legate de modul in care este construit stack
frame-ul unui apel de sistem in Linux, am dat peste urmatoarea pagina,
care m-am gandit ca ar fi destul de instructiva, si nu numai pentru
rezolvarea temei 1 :)

http://kernelnewbies.org/FAQ/SyscallTrace

Numai bine,
Stefan Bucur

PS: Constat o inadvertenta intre exemplul de pe kernelnewbies.org si
cel dat in cursul 2 de pe site-ul PSO: in curs este prezentata o
structura cu numai 7 parametri (struct syscall_params) care sa acopere
stack frame-ul, in timp ce pe kernelnewbies se foloseste struct
pt_reg, care contine mult mai multe campuri. Care dintre variante este
cea corecta?