[pso] laboratoare marti 8-12

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Mon Mar 10 16:22:57 EET 2008

Salut,

Dat fiind ca acasa nu am acces la Internet si foile cu cine/la ce ora a
venit la laborator saptamana trecuta sunt acasa, nu am cum sa completez
spreadsheet-ul cu alocarea studentilor pana maine dimineata. In concluzie,
vreau sa va rog pe cei care nu sunt la optional si nu ii deranjeaza sa se
mute la cineva care are mai putini studenti sa nu se teama sa faca asta :).
Am imbunatati desfasurarea laboratorului pt. ca o sa am mai mult timp sa ma
ocup de fiecare in parte daca sunteti mai putini.

Multumesc,
Cosmin.