[pso] Repartizare uniforma studenti

Mihai Balan mihai.balan at gmail.com
Sun Mar 9 21:58:55 EET 2008

2008/3/9 Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro>:

> Salut!
>
> Dupa cum s-a precizat la inceputul semestrului, limita de studenti la
> laboratorul de PSO este de 15. Exista unele laboratoare unde aceasta
> limita a fost depasita ceea ce conduce la o desfasurare greoaie a
> laboratorului.
>
> A fost creat un spreadsheet Google[1] in care va fi prezentata
> distributia studentilor. Inca este in curs de completare. Rugam pe cei
> care depasesc "limita legala" de 15 studenti si care apar in afara
> tabelelor sa mearga la laboratoarele care au locuri libere. Sunt
> [...]

Mmm... let me get this straight. Există laborator de SO lunea de la 10-12
?!? Nu de alta, dar ultima oară când am verificat eu orarul nu prea erau (şi
din cauza asta a trebuit să îmi aleg altă soluţie...)

Numai bine,
Mihai

--
Balan Mihail-Alexandru
Faculty of Automatic Control and Computers

Blog: http://michou.is.dreaming.org/
Photoblog: http://mihaibalan.wordpress.com/