[pso] [T1]Verificari consistenta/stare

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Fri Mar 7 20:04:25 EET 2008

Quoting Mihai Borobocea <mihaiborobocea at gmail.com>:

> Salut,
>
> Cum tratam urmatorul caz?
>
> REQUEST_SYSCALL_INTERCEPT
> REQUEST_START_MONITOR pentru _toate_ procesele (pid=0)
> REQUEST_STOP_MONITOR pentru un anumit proces (pid != 0)

Mda, asta e o problema remarcata de anul trecut care am uitat sa o corectam.

Ideea este ca acest caz nu se testeaza asa ca nu trebuie sa va faceti
probleme de aparitie e unui caz REQUEST_STOP_MONITOR pentru un proces
dupa ce au fost monitorizate toate procesele.

Daca va uitati cu atentie peste test veti observa ca o cerere de tipul
REQUEST_START_MONITOR pentru _toate_ procesele va fi urmata de o
cerere de tipul REQUEST_STOP_MONITOR pentru (da, ati ghicit) _toate_
procesele.

Este o limitare a temei. Nu-mi dau seama daca exista o abordare cat de
cat "fericita" a unei astfel de situatii. Cea mai buna solutie ar fi
eliminarea unei cereri de tipul REQUEST_START_MONITOR pentru _toate_
procesele; probabil ca vom considera acest lucru la anul.

Ne cerem scuze pentru inconveniente.

believed to be clean.