[pso] [T1]numar liste

Silviu-Ionut Ganceanu silviug at gmail.com
Fri Mar 7 10:25:34 EET 2008

2008/3/7 Andrei Deftu <andreideftu at yahoo.com>:

> Nu prea e ok cu un spinlock pentru toate listele.
> Spinlock-ul trebuie sa-l detii cat mai putin timp
> posibil si fara sa dormi in el.

Clar e mai bine cu un spinklock pe lista dar nu pentru
ca esti mai putin timp in regiuni critice ci pentru ca o
sa cresti parelismul.

Ce voiam eu sa punctez e ca tema e ambigua chiar
misleading cand spune "lipsa sincronizare accces *lista*
procese". Eu ma gandisem din start sa fac o lista pentru
fiecare syscall numai ca recitind am avut impresia ca nu
as fi pe solutia "recomandata".

Oricum, mersi de sfat.

Silviu