[pso] [T1]numar liste

Silviu-Ionut Ganceanu silviug at gmail.com
Thu Mar 6 22:29:07 EET 2008

Citez din tema (sectiunea depunctari):
"-0.2 lipsa sincronizari sau sincronizare incompleta / incorecta

   - - 0.1 lipsa sincronizare accces lista procese
   - - 0.1 lipsa sincronizare vector de apeluri de sistem"

Daca folosim o lista de procese per syscall cum se traduce afirmatia "lipsa
sincronizare accces lista procese":
1. Un spinlock per lista de procese a fiecarui syscall?
2. E OK cu un spinlock global pentru toate listele? (implementarea mea
actuala asa e)

Mersi,

Silviu