[pso] (PSO) Erori in masina virtuala (Debian) de pe site

Alexandru Vita vita.alexandru at gmail.com
Tue Mar 4 23:10:20 EET 2008

Am testat si ras-testat (inclusiv cu o imagine proaspat downloadata de
pe site), si se pare ca se intampla urmatoarele lucruri:

Daca se apeleaza fsck -f in linia de comanda, apar (o gramada de)
erori la verificarea /dev/hda2.
Dupa 24 de boot-uri, se apeleaza oricum automat asta, si... se
mount-eaza totul ca read-only  => nu prea mai merge nimic, no
networking, no man, no nothing...

Mai am colegi care mi-au confirmat comportamentul asta...
Sper sa verificati si voi problema asta. Nu e normal sa se corupa
datele, sa ne pierdem fisierele.

Solutia pe care am folosit-o eu pt moment (in combinatie cu folosirea
snapshot-urilor) a fost:
tune2fs -c 1000 /dev/hda2
(care modifica numarul de boot-ari la care se face automat check-ul)