[pso] [T1] probleme identificare fisiere

Dragos Sbarlea sbarlead at yahoo.com
Mon Mar 3 20:17:48 EET 2008

Salut,

In enuntul temei 1 se precizeaza:
"
tabela cu apelurile de sistem este exportată pentru module doar în 2.4;pentru 2.6 va trebui sa exportaţi manual această tabelă, adăugând înfişierul arch/i386/kernel/i386_ksyms.c următoarele linii:
"

Nu exista acest fisier in sursele mele si nu am reusit sa identific care ar fi "mostenitorul" sau; as fi recunoscator pentru putin ajutor.

 Se mai precizeaza "imaginea de pe site are facute aceste modificări;"; ramane valabil si petnru anul acesta,sau este o relicva din anii trecuti?:)

---
Dragos