[pso] [Tema4] no of rules

Laura Ionita laura.ionita at gmail.com
Sat Jun 14 14:14:33 EEST 2008

Salut,

Am aceeasi problema (cu care ma chinuiesc de 3 zile :D): no_of_rules .....
failed: success.
Nu inteleg de ce pentru ca trimit user-ului numarul de reguli curent si
intorc -ENOSPC.

if (copy_to_user((void*) arg, &nr_rules, sizeof(int)))
    return -EFAULT;

return -ENOSPC;

Imi scapa ceva?

multumesc anticipat,