[pso] [tema3 windows]test

Mihai Borobocea mihaiborobocea at gmail.com
Mon Jun 9 18:08:07 EEST 2008

La tema3 pe Windows, daca folosesc FILE_DEVICE_DISK in loc de
FILE_DEVICE_UNKNOWN, atunci la operatiile de read si write primesc
buffer-ul NULL.

Buffer-ul il obtin asa (la fel ca la tema cu portul serial):
pIrpStack = IoGetCurrentIrpStackLocation(irp);
destBuf = irp->AssociatedIrp.SystemBuffer;

S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Mersi,
Mihai