[pso] Tema5[Linux]Test Number of Rules!

Alex Drenea alexdrenea at gmail.com
Mon Jun 9 13:22:15 EEST 2008

 " Apelez copy_from_user ca sa citesc numarul de reguli puse de catre
utilizator , valoarea asta o compar cu numarul dereguli de filtrare ,daca e
mai mica , inseamna ca userul a alocat prea putin spatiu , si fac un
copu_to_user in care trimit numarul de reguli din kernel si intorc -ENOSPC
,altfel apelez un copy_to_user unde trimit un buffer in care am regulile de
filtrare si intorc numarul de reguli ."

hope it helps
alex.