[pso] [Tema5](windows)no of rules

Laura Cristina laura.cristina04 at gmail.com
Fri Jun 6 14:00:31 EEST 2008

Multumesc pentru link, a fost foarte folositor. Problema era ca nu imi
introducea regulile dinamice. Am rezolvat, dar acum imi da timeout in
checker chiar daca trece toate testele. In masina virtuala se bloca cred ca
la ultimul pong si nu mai raspundea deloc deci trebuia sa restartez.

Ruse Laura 344C3