[pso] [tema5](windows) add firewall rule

marius zbihlei mariuszbi at yahoo.com
Thu Jun 5 17:46:16 EEST 2008

----- Original Message ----
From: Laura Cristina <laura.cristina04 at gmail.com>
To: Proiectarea Sistemelor de Operare <pso at cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Thursday, June 5, 2008 5:13:26 PM
Subject: Re: [pso] [tema5](windows) add firewall rule

> Poate totusi sa-mi raspunda cineva? :D Ca tot testez pe aceeasi chestie de o zi si nu am ajuns deloc mai departe.

Hello hai ca incerc eu! Tu spuneai ca nu folosesti o masina virtuala a
ta si o folosesti pe cea a facultatii. Eh.. if I recall corectly
timeout-ul acesta se primeste si in momentul in care driverul crapa
(BSoD) pentru ca in acel moment crapa si VM-ul si deci nu mai poate
comunica cu hostul...
So, eu as zice ca tie nu iti face timeout ci doar pica driverul. (cine face timeout e comunicare prin ssh intre host si VM)

Cauze probabile : nu aloci memorie pentru lista cum trebuie, nu ai
initializat lista, nr_reguli nu e static si e neinitializat . Ai grija
la scope-ul variabilelor folosite, la IRQL-ul la care faci diverse
apeluri. Ai grija de asemenea la memoria pe care o returnezi catre
userspace in no_of_rules.

Si btw... te plangei de Bad file descriptor. Acela e returnat in
momentul in care ai facut tu un device-driver ce nu permite nicio
conexiune TCP la masina virtuala.

Sper sa ajute daca nu :(

2008/6/4 Mihai Borobocea <mihaiborobocea at gmail.com>:

2008/6/4 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>:

> Also, folositi bottom/interleaved posting. E greu sa urmarim firul unei
> discutii daca se foloseste top-posting[1][2]

Thanks for the tip!
Cred ca o sa-mi schimb modul de a da reply-uri cand sunt pe o lista de discutii.
(scuze ca produc zgomot pe lista / in arhiva, da' inca n-ai primit
reactii pozitive la sugestie).

Ruse Laura 344C3