[pso] [tema5](windows) add firewall rule

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Jun 4 20:41:34 EEST 2008

On Wed, 2008-06-04 at 10:26 -0700, Andrei Deftu wrote:
> motive pro topposting:

s/topposting/top-posting

> 1. ma intereseaza in primul rand ce a raspuns gigel si
> nu palavrageala de dinainte, deci asta trebuie sa-mi
> sara in ochi
> 2. daca palavrageala are 2^102 linii nu prea e placut
> sa faci scroll pana vezi raspunsul sec al lui gigel

Vezi intrebarea 4 (citita invers) din replica mea, acum disparuta ca sa
pastrez ordinea fireasca a mesajului[1].

E imposibil sa folosesti interleaved posting cand cineva foloseste
top-posting (e.g. this) si sa ramana ceva din mesajul initial.

Personal, nu stiu o lista de discutii profesionista care sa foloseasca
(ce sa mai zic sa incurajeze) bottom-posting.

Top-posting merge cand vorbesti cu un singur gigel. Cand insa pe lista
de PSO sunt inscrisi zeci de gigei, fiecare incercand sa inteleaga ce se
discuta. Mai ales ca anumiti gigei (precum Razvan "Gigel cel fanatic"
Deaconescu) sunt abonati la mai multe liste si le e greu sa urmareasca
firul ideii cand trebuie sa scroll-eze si sa citeasca de sus in jos.

> 3. trebuie sa te inveti sa citesti si de jos in sus
> (cum faci debugging pe stiva :p)

Niiiice. Trebuie sa invat sa si merg in maini atunci?

Razvan

[1]
A: Yes.
Q: Should I trim down the quoted part of an email to which I'm replying?

believed to be clean.