[pso] [tema5](windows) add firewall rule

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Jun 4 20:16:39 EEST 2008

On Wed, 2008-06-04 at 20:04 +0300, Laura Cristina wrote:
> Mi-a mers si cu DbgPrint, doar sa se bloca intr-un spinlock cand
> incrementam numarul de reguli si adaugam regula si cumva nu mai afisa
> si mesajele.. de ce se moare in spinlock?

Laura incearca sa pui niste intrebari mai clare. Ultimele posturi ale
tale au fost la modul "de ce nu merge?". Nu suntem oracole. Ofera-ne
niste detalii despre situatia in care nu-ti merge.

De forma:

---
* am folosit un spinlock pentru accesul la lista de reguli dinamice
* adaugarea de elemente dinamice o fac doar in functia a si b
* lock, respectiv unlock pe spinlock efectuez doar in functiile cutare
* am urmarit codul si nu fac actiuni blocante (care oricum ar fi generat
oops)
* aici este linia de cod in care fac lock pe spinlock: ...
* initializarea o fac in DriverEntry in modul urmatorul: ...

Stie cineva care ar putea fi problema?
---

Also, folositi bottom/interleaved posting. E greu sa urmarim firul unei
discutii daca se foloseste top-posting[1][2]

Ca sa nu ofer doar feedback negativ ;-), subiectul mesajului este
excelent: [tema](OS) problema

Multumesc,
Razvan

[1]