[pso] curiozitati : do_sync_read, do_sync_write

Sarmasag Radu-Victor s_raduvictor at yahoo.com
Wed Jun 4 14:27:34 EEST 2008

Un lucru absolut fascinant pe care l-am invatat astazi este ca daca las do_sync_read, do_sync_write sa trateze read si write pentru fisiere primesc : dereferencing null pointer.

Daca le fac wrappere in care pur si simplu dau return cu valoarea lor primesc : dereferencing null pointer.

Daca intai citesc rezultatul si apoi il returnez : atunci imi merge programul.

m-am gandit ca o avea de-a face cu conversia - dar do_sync_read / do_sync_write returneaza ssize_t care este un int.