[pso] Problema cu o partitie FAT32

Alexandru Radovici msg4alex at gmail.com
Wed Jun 4 12:32:38 EEST 2008

Mersi de idee, m-am gandit si eu la asta, insa vroiam sa evit o reinstalare
de sistem.

Legat de hibernare, e normal sa nu fie bine sa modifici ceva pe partitii. La
hibernare, banuiesc ca poate linistit ramane cu fisiere scrise pe jumatate,
sau cu fisiere temporare cu continut "impartit" intre ram si disk. Prostia
mea a fost ca am uitat de hibernare. Mai mult FAT 32 nu are jurnale... deci
ma asteptam sa pierd date, dar nu sa faca figuri la stergere. Iar Ubuntu meu
e cam vechi ... deci le monteaza linistit, fara sa se uite daca au fost
demontate frumos inainte.

  Alexandru

2008/6/3 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>:

> Mie Ubuntu nici nu-mi montează partițiile de NTFS dacă nu au trecut
> printr-un "clean shutdown".
> Asta se întâmplă când, după ce crapă windowsu, intru în linux fără a
> mai intra în windows sau când pun Windowsu în hibernare.
> Presupun că restricția a fost băgată pentru a preveni probleme de
> inconsistență (but I base this on pure hot air ...)
>
> --
> Lucian

Alexandru RADOVICI
Universitatea "Politehnica" din Bucuresti

e-mail: alex at ipworkshop.ro
telefon: 0742061223
www.ipworkshop.ro