[pso] Problema cu o partitie FAT32

Alexandru Radovici msg4alex at gmail.com
Tue Jun 3 20:47:08 EEST 2008

Buna ziua,

   am o problema cu o partitie FAT 32 si nu am nici o idee cum as putea s-o
rezolv. Poate are cineva o idee.
   Am Windows (pe FAT 32) si Linux instalate pe laptop. Am dat Hybernate
Windows-ului, am uitat ca am facut asta si am pornit Linux din care am scris
mult si bine pe partitia de FAT 32 (a windows-ului care hiberna). Evindent
ca la pornire Windows a facut urat, insa a mers pana la urma. Problema este
insa ca acum nici in Windows nici in Linux nu mai pot strege anumite fisiere
de pe partitie. Anume, montez partitia in Linux, incerc sa scriu oe ea,
reusesc, sterg de pe ea, reusesc, incerc sa sterg directorul cu hiba, nu
vrea, da Input / Output error, si apoi partitia devine read only. Vreo idee
ce-as putea face? Am dat fsk de mai multe ori.

   Multumesc,
   Alexandru

--
Alexandru RADOVICI
Universitatea "Politehnica" din Bucuresti

e-mail: alex at ipworkshop.ro
telefon: 0742061223
www.ipworkshop.ro